Gofry

Idzie lato, idą gofry. Ale zaraz, zaraz! Ja mogę je mieć o każdej porze roku, bo mam super przepis na te domowe :D Oczywiście wymagana jest gofrownica, o bez tego to nie bardzo :P No to zapraszam! Przepis znalazłam na blogu - Kwestia Smaku.

GOFRY

Potrzebujemy:
  • 1 i 1/2 szklanki mąki
  • 1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • 2 łyżeczki cukru zwykłego lub pudru
  • 1 łyżka cukru wanilinowego
  • 2 jajka
  • 1/2 szklanki oleju roślinnego lub roztopionego masła
  • 1 i 1/3 szklanki mleka
Przygotowanie:

Łączymy najpierw suche składniki, następnie dodajemy mokre. Wszystko mieszamy mikserem, na gładką masę. Odstawiamy na 15 minut. Rozgrzewamy gofrownice i nakładamy ciasto. Pieczemy zgodnie z instrukcją gofrownicy, u mnie wyszło ok 3-4 minuty na jednego. Podajemy z ulubionymi dodatkami :)

Moje gofry:




Komentarze

  1. Dostałam na parapetówkę dezala i teraz zbieram przepisy, żeby po kolei wypróbowywać i znaleźć najlepszy. Ten tydzień na słodko, przyszły na słono ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty