Cake pops Halloween

 Halloween już za nami, ale pomyślałam, że wrzucę przepis na cake pops, bo można je przecież ozdobić w inny sposób. Niedługo roczek mojego synka więc może wrzucę jakieś inne inspiracje związane z wyglądem tych pysznych lizaczków. A zatem...




Potrzebujemy:

  • biszkopt (ja skorzystałam z przepisu z bloga Kwestia Smaku tutaj )
  • 250 g serka mascarpone
  • 2 duże łyżki Nutelli
  • 4 białe czekolady
  • olej
  • pisak jadalny lub czekolada gorzka

Przygotowanie: 

Biszkopt kruszymy, a następnie próbujemy zblendować na drobne okruchy. Dodajemy serek i Nutellę i ugniatamy. Formujemy malutkie kulki i układamy na blaszcze lub naczyniu wyłożonym papierem. Wkładamy do lodówki na kilka godzin. 

 Białą czekoladę topimy w kąpieli wodnej i dodajemy olej. Wlewamy do szklanki. 

Wyciągamy nasze kuleczki z lodówki i wbijamy w nie patyczki lub wykałaczki (ja użyłam przepołowionych plastikowych słomek).  Maczamy nasze lizaki w kubku z białą czekoladą i odkładamy spowrotem na naczynie lub patyczkami do dołu do kubka. Wstawiamy lizaki do lodówki na godzinę, a następnie powtarzamy czynność z maczaniem w czekoladzie. 

Wstawiamy do lodówki na kilka godzin. Na końcu ozdabiamy lizaki według uznania. Można użyć pisaków jadalnych lub roztopić czekoladę i za pomoca wykałaczki malować twarze na lizakach.

Smacznego! Będzie bardzo słooooodko!

Komentarze

Popularne posty