Smaczne śniadanko proszę !!! Pancakes :-)



Tak na szybko przy zabawie z córeczka postanowiłam wrzucić szybciutko przepis na pancakesy, które ostatnio zrobiłam sobie na śniadanko :-) Prosto, szybko i smacznie ;-)

Potrzebujemy:
  • 1 jajko
  • szklanka maki 
  • 2 łyżeczki cukru 
  • szczypta soli 
  • 1/3 łyżeczki proszku do pieczenia 
  • szklanka mleka 
  • olej 
Przygotowanie:

Do miski wlewamy mleko, wbijamy jajko i ubijamy. Następnie wsypujemy cukier, sól i proszek do pieczenia i znow ubijamy. Na końcu dodajemy 3 łyżki oliwy i stopniowo przy ubijamy dosypujemy mąkę. Na patelni rozgrzewamy odrobine oleju i nakładamy niewielka porcje ciasta. Podsmażamy z obu stron. Podajemy z czym dusza zapragnie ;-) ja posypałam cukrem pudrem i dałam łyżkę dżemu. Mój chłopak użył nutelli ;-) smacznego ! 






Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty