Bezglutenowe biszkopciki. Idealne dla malucha i nie tylko ;)

Ostatnio eksperymentuje trochę z jedzeniem dla mojej córeczki, ponieważ chcę żeby już od małego nauczyła się jeść zdrowo. Nie będę oczywiście wszystkiego jej odmawiać, ale na pewno chcę ograniczyć słodkie i słone. Szukam zdrowszych zamienników i wiem, że jeśli przygotuje sama jakieś słodkości, to będą one lepsze niż te kupne. Tym razem skusiłam się na biszkopty bezglutenowe. Ogólnie znalazłam w internecie przepis na biszkopta bezglutenowego, ale troszkę go zmieniłam i wyszły smaczne biszkopciki, które moja mała bardzo polubiła. 
Zapraszam!

Biszkopty bezglutenowe


Potrzebujemy:
  • 3 jajka
  • 3 łyżki brązowego cukru
  • 3 łyżki mąki jaglanej
  • 3 łyżki mąki ziemniaczanej
Przygotowanie:

Białka ubijamy na sztywna masę, następnie cały czas ubijając dodajemy żółtka, następnie dodajemy cukier i jeszcze chwile ubijamy. Następnie przesiewamy mąkę jaglaną i mąkę ziemniaczaną i mieszamy drewniana łyżka do powstania jednolitej masy. Na blaszce wykładamy papier do pieczenia i łyżka wykładamy kleksy ciasta lub wykładamy po łyżce ciasta do papilotek (tych od muffinek) i pieczemy ok. 20 minut w temperaturze 160 st (dół) do suchego patyczka ;-) 

Smacznego!

Komentarze

Popularne posty