Risotto śmietankowe z kurczakiem

Hejjjj...

 
Kolejny przepis znalazłam w internecie na stronie Kotlet.TV. Jest to smaczne Risotto śmietankowe, które serdecznie polecam.

Potrzebujemy:
  • ryż do risotto 125g (ja dałam 2 woreczki zwykłego parabolicznego)
  • pół puszki zielonego groszku
  • 300g filetów z kurczaka ( ja dałam 400g :P)
  • 2 łyżeczki ostrej papryki
  • sól
  • 1/2 papryki czerwonej, 1/2 zielonej i 1/2 żółtej
  • mała czerwona cebula (ja dałam zwykła i też było ok)
  • 2 łyżki masła
  • 3 łyżki śmietany 36%
  • bulion ok. 350 ml
Przygotowanie:

Papryki oraz cebulkę kroimy w kostke. Na masełku podsmażamy nasze warzywka aż będą szkliste. Kurczaka myjemy, kroimy w kostkę i posypujemy papryką i solą, dorzucamy do warzyw i podsmażamy. Wsypujemy ryż
i podsmażamy, aż stanie się szklisty, następnie wlewamy łyżkę bulionu
i mieszamy, czekamy, aż ryż wchłonie bulion i ponownie wlewamy łyżkę bulionu. Powtarzamy czynność, aż zostanie nam ok 50ml bulionu. Na koniec dodajemy śmietanę, resztę bulionu i groszek. Mieszamy jeszcze chwilę i danie gotowe do podania.
Moje risotto:


Smacznego !!! :)

Komentarze

Popularne posty