BlogMas nr 10 - Makaron z sosem brokułowym

Ostatnio zostało mi troche rosołu... i tak myślę i myślę co tu stworzyć. Potrawki mi się za bardzo nie chciało, więc zaczęłam kombinować. I wyszło co wyszło, ale smakowało bardzo :D

Makaron z sosem brokułowym




Potrzebujemy:
  • pół litra rosołku
  • mięsko z rosołku (obrane)
  • brokuł
  • koperek
  • 1 serek topiony
  • łyżka śmietany 18%
  • masło
  • mąka
  • makaron
Przygotowanie:

W misce wyparzamy brokuły w przegotowanej gorącej wodzie z solą. Na patelni robimy zasmażkę z łyżki mąki i łyżki masła. Wlewamy  rosół i gotujemy chwilę. Następnie dodajemy serek, czekamy, aż się rozpuści i dodajemy śmietanę i koperek. Następnie dodajemy mięso z rosołu i brokuły. Podajemy z makaronem. 

Mój sosik :) (przepis jest bardzo podobny do mojego poprzedniego przepisu z sosem brokułowym)


 

Komentarze

Popularne posty